UPOZORNĚNÍ: používání drahých kamenů, minerálů, či kovu nenahrazuje lékařskou péči, či alternativní léčbu. Veškeré informace o vlastnostech kamenů, minerálů či kovů jsou pouze informativní a vycházejí z mýtu a tradic v lidovém léčitelství.

Měsíc férových cen

 

Co je skryto za férovou cenou mého náramku?

 

 

 

Ametystový náramek? A proč ho máš tak strašně drahý?

Achátový náramek z barvených korálku? Viděla jsem levnější.

Náramek z dřevěných korálků? A za tolik peněz?

Hele, ale já viděla podobný náramek za daleko levnější cenu, než je ten tvůj.

Vážně?

 

Tak. A tady je kámen úrazu. V tomhle jsme možná trochu ostří, ale je tvůrce náramku a tvůrce náramku. Je tvůrce náramku, který navleče na gumičku korálky o třech barvách, udělá tak desítky, stovky náramků, které jsou ve výsledku na každý pohled podobné ba stejné.

 

Za mě, žádný nápad, nulová inspirace. Za 5 minut hotová práce.

O tom, že někteří tvůrci vytvoří například tyrkysový náramek, který je ve výsledku imitaci či syntetika, ale prodávají ho pod tyrkysovým náramkem za 290 Kč a vlastně ani neví, že ,,ten tyrkys,, není opravdový tyrkys, nebo to ví, a vůbec to neuvedou v popisu. Prostě takto klamou spotřebitele, a zákazníci kupují tyto výrobky v domnění, že kupují pravý minerál. A tohle je věc k zamyšlení.

 

Jsou náramky, které zkoušíme několikrát navléci, pak je zase rozplétáme, a znovu zkoušíme než jsme opravdu spokojení. Naše náramky musí prostě ladit oku, zakládáme si na design a zpracování a samozřejmě výslednou kvalitu.

 

Teď Vám ukážeme co stojí za naší férovou cenou náramku od počátku výroby až po dodání zákazníkovi.

 

1. Nápad - Třeba na jaké téma chceme náramek sestavit, inspirací hledáme všude kolem nás, hlavně ne u jiných tvůrců. Chceme aby náramek byl vytvořen námi a naší fantazii, z naši hlavy hlavy.

 

2. Design náramku - ať už se jedná o imitaci, syntetiku, barvený kámen, nic z toho není zakázáno a vše můžeme použít a různě kombinovat. Použité materiály uvádíme popravdě zákazníkům. Nejsme podporovatelé plastu. Pro nás je důležité vymyslet náramek takový abychom byli s výsledným designem spokojení.

 

3. Materiál - vybrat komponenty, které by se k náramku hodily. Vybrat korálky, které k sobě ladí a vybrat vlákno, na které budeme navlékat.

 

4. Certifikáty pravosti - zjistit zda je korálek opravdu z kamene, který distributor uvádí. Zjistit jak vypadá opravdu surový kámen.

 

5. Vzdělávání se - čtení vyhledávání informaci o kameni či minerálu, abychom něco o tom věděli.

 

6. Vedení e-shopu - administrace, vyřízení objednávek, vedení e-shop, naskladňování, textová korekce, doplnění informací u produktů, nastavení chodu,

 

7. Výroba a příprava nových produktu - ívěsky, šperky, obrazy, kartičky, vizitky.

 

8. Propagace - příspěvky e-shopu na sociálních sítí, vymýšlenííspěvku a textu.

 

9. Komunikace se zákazníkem - recenze, odpovídání na dotazy, stížnosti či pochvaly, formuláře. emaily

 

10. Fotky - focení výrobků, postproces, mazání, korekce.

 

12. Energie, světla, tiskárna, papír, barva, pronájem

 

13. Obalový materiál - krabičky, obálky, sáčky, papíry, dřevěná vlna, bublinková folie, papír, krabice.

 

Další důležité práce:

 

14. Nákup - výběr korálku, materiálu, komponentu u distributora.

 

15. Práce - to znamenáíprava na pracovní proces, příprava materiálu, navlékaní korálku, které je někdy bolestivé, některé korálky mají zúžený průvlek, takže si musíme vlákno dostatečně upravit abychom mohli korálky protáhnout.

Když máme takto korálky a komponenty navlečeny, uzlíkujeme a pleteme.

Po dokončení náramek zhodnotíme nebo prokonzultujeme, pokud nejsme spokojení, tak ho upravujeme do různých variant a kombinací, zkoušíme to takto klidně i několikrát. Až jsme si jistí, pak teprve uděláme konečné uzlíky, které už pak nelze jen tak rozplést, to bychom museli jedině náramek rozstřihnout.

Po dokončení náramky musíme nafotit, fotky upravit, vložit na e-shop, doplnit správné texty a představit zákazníkům. K fotkám musíme vymyslet a napsat text a opět si zjistit o minerálu informace.

 

A hurááá narámek je na eshopu.

Teď ho ještě nacpat na FB a IG a udělat hezké promo.

 

16. Juuu máme objednávku - výběr výplně do krabičky a hedvábného papíru, uložení náramků, balení.

 

17. Odeslání zásilky - příprava formulářů k přepravě a odevzdání přepravci.

18. Spokojený zákazník - zpětná vazby, recenze, fotky od zákazníku, doporučení.

 

Tohle je práce, která se skrývá za výrobou jednoho náramku.

Proto se náš náramek pohybuje v rozmezí orientačně od 400 korun a výše, protože do něj vkládáme náš čas, vzdělávání, pečlivý výběr a hlavně v každém náramku nebo výrobku je kus z nás... :)

 

děkujeme a zdraví Vás Lucie a Jakub z DS Náramky.

DEJ ŠTĚSTÍ

 

Podívat se na ostatní tvůrce se můžete na stránce Měsíc férových cen ČR

 

  

 

 

      

 

 

 

 

 

Zpět do obchodu